בשידור חי: טוקר הפתיע את משה ליאון שנפצע במהלך צילומים

מערכת האתר No Comments on בשידור חי: טוקר הפתיע את משה ליאון שנפצע במהלך צילומים

לאחר התקרית אמש בה נפצע ראש עיריית ירושלים בראשו במהלך הסרטות למשתה המלך 2 ממיקרופון שנפל מידיו של שוקי סלומון, בתכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם סלומון ובשידור חי הם פינקו אותו בתמנה מקורית ובאוכל מפנק לשבת | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש במהלך הסרטות למשתה המלך 2, בטעות גמורה נפל לשוקי סלומון ששיחק את תפקיד הזמר במסיכה, מיקרופון כבד על מצחו של ראש עיריית ירושלים משה ליאון. ראש העיר נפצע ודימם, קיבל טיפול רפואי במקום ונסע לביתו להחלים מהפציעה.

טוקר שוחח עם סלומון ששיתף את רגעי התקרית: "היה שם אתמול אירוע ענק ומדהים. אני שיחקתי את תפקיד הזמר במסכה, וכולם זיהו אותי מהר, המסכה הייתה מסורבלת והיא הסתירה לי את הכול, כשבאתי להסתובב המיקרופון נפל לי על ראשו של משה ליאון. אני לא ראיתי כלום ובמשך 20 דקות המשכתי את ההופעה" סיפר סלומון.

יו"ר רפואה ושמחה ישראל צישינסקי שהיה החובש הראשון שטיפל בראש העיר שיחזר בתכנית את רגעי התקרית: "האמת היא שבהתחלה דאגתי מאד ברגע שזה נפל, כי זה באמת היה מיקרופון כבד. הוא המשיך להתנהג כרגיל כי הוא לא רצה לצער אף אחד, אבל שמתי לב שהוא שם את היד על הראש וראיתי שזה מדמם ומיד התחלתי לטפל בו" משחזר צישינסקי.

בהמשך התוכנית חייג טוקר לליאון ודרש בשלומו, ויחד עם סלומון שהתנצל שוב בשידור חי, הם פינקו אותו במתנה מקורית של רמקול עם חריטה מיוחדת, וגם בערכת אוכל מפנקת לשבת ממסעדת גולדיס.

המתנה שקיבל ראש העיר:

 

 

 

 

 

 



0 תגובות